mMedica PS

Wersja mMedica PS została skonstruowana tak, aby maksymalnie uprościć i przyspieszyć proces rejestracji i rozliczania świadczeń. Połączenie doświadczeń zdobytych przy produkcji Pakietu Świadczeniodawcy z całkowicie nową konstrukcją ekranów i formularzy wprowadzania danych oraz przemyślany dobór funkcji, zaowocowały powstaniem programu nowoczesnego, a jednocześnie gwarantującego stabilność i ciągłość rozliczeń z NFZ. mMedica PS to program dla wszystkich, którzy są zobowiązani do rozliczania z funduszem, a jednocześnie nie potrzebują dodatkowych funkcji związanych z obsługą pacjentów. W wersji PS można ewidencjonować i rozliczać świadczenia bez konieczności wykonywania jakichkolwiek czynności dodatkowych, jak np. rejestrowanie pacjenta czy obsługa gabinetu. Dlatego też pracę z tym programem można rozpocząć bez żadnych dodatkowych inwestycji (np. dodatkowe komputery, budowa sieci czy wymiana sprzętu na nowszy).

Funkcje mMedica PS:

  • Obsługa kartoteki pacjentów:
    • gromadzenie niezbędnych danych pacjenta
    • szybki i skuteczny mechanizm wyszukiwania pacjentów
    • dostęp do wszystkich potrzebnych funkcji z poziomu kartoteki pacjentów
  • Wprowadzanie i modyfikacja danych pacjenta:
    • prosty formularz dopisywania nowego pacjenta
    • ewidencja szczegółowa dokumentów upoważniających (UE, zgoda wójta/burmistrza itp.)
    • wydruk standardowej karty pacjenta
    • wprowadzanie danych za pomocą karty ubezpieczenia zdrowotnego
  • Obsługa deklaracji POZ:
    • wprowadzenie deklaracji na podstawie wskazanej innej deklaracji
    • pojedyncze i grupowe wycofywanie deklaracji POZ
    • grupowe przepisywanie deklaracji POZ
    • grupowe kopiowanie deklaracji POZ pomiędzy listami aktywnymi
    • przegląd historii weryfikacji deklaracji POZ
    • drukowanie deklaracji POZ na podstawie danych zapisanych w systemie
  • Rozliczenia świadczeń i sprawozdawczość rozliczeniowa:
    • import umów
    • eksport listy deklaracji POZ do OW NFZ w obowiązującym formacie danych
    • import wyników weryfikacji deklaracji POZ
    • wprowadzanie i modyfikację danych o rozliczeniach zrealizowanych świadczeń
    • eksport do NFZ danych o zrealizowanych świadczeniach
    • import potwierdzeń do wyeksportowanych danych o zrealizowanych świadczeniach
    • tworzenie sprawozdań rozliczeniowych dla NFZ
    • eksport sprawozdań rozliczeniowych do NFZ
    • import danych potwierdzających z NFZ w zakresie sprawozdań rozliczeniowych
    • półroczne sprawozdania z wykonanych badań diagnostycznych
    • miesięczne sprawozdania ze zrealizowanych porad POZ
  • Obsługa z urządzeń zewnętrznych:
    • jednoczesna współpraca z kilkoma drukarkami
    • obsługa czytników kart chipowych
    • obsługa czytników kodów kreskowych
  • Konfiguracja i zarządzanie systemem:
    • tworzenie i zarządzanie harmonogramami pracy
    • zarządzanie personelem medycznym
    • tworzenie struktury organizacyjnej
    • zarządzanie systemem zabezpieczeń i uprawnień
    • wyszukiwanie i łączenie zdublowanych danych pacjentów