MedKom zajmuje się kompleksową obsługą systemów informatycznych małych i średnich firm. Działamy głównie na zasadzie outsourcingu. To sprawdzona i skuteczna metoda, dzięki której Państwa firma ma zapewnione prawidłowe działanie systemu informatycznego przez cały okres trwania umowy. Główną zaletą współpracy z nami jest sprawne i funkcjonalne działanie infrastruktury Państwa systemu komputerowego. Nie bez znaczenia jest również redukcja kosztów związana z rezygnacją z utrzymywania własnego działu informatycznego bądź samodzielnego stanowiska informatyka. Umowa może być zawarta na kompleksową obsługę systemu informatycznego (serwis sprzętu i oprogramowania) bądź jedynie na część systemu (np: pomoc i serwis oprogramowania do ewidencji i rozliczeń z NFZ bądź wyłącznie na serwis sprzętu komputerowego). Jesteśmy elastyczni i dopasujemy się do wymogów klienta. Nasza współpraca opiera się głównie na stałych umowach serwisowych, odnawianych przez szereg lat. Obsługujemy również Klientów nie związanych z nami stałymi umowami serwisowymi rozliczanych wg stawek godzinowych.
.
W związku z różnorodnymi potrzebami naszych Klientów przygotowaliśmy trzy propozycje umów pakietowych:
Pakiet brązowy ( do 3 godzin w miesiącu ) polecany dla małych firm
- instalacja, konfiguracja programów,
- migracja danych do programu mMedica,
- aktualizacja programu mMedica,
- doradztwo w doborze sprzętu i oprogramowania,
- nadzór nad sprzętem informatycznym i siecią komputerową,
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów,
- zabezpieczenie antywirusowe i firewalle,
- archiwizowanie i przywracanie danych,
- naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna sprzętu,
- helpdesk - wsparcie użytkowników,
- zdalna pomoc
Pakiet srebrny ( do 6 godzin w miesiącu ) polecany dla średnich firm
- szkolenia z zakresu obsługi komputera, zmian w oprogramowaniu i sposobów rozliczeń z NFZ,
- przygotowywanie dowolnych raportów zgodnie z potrzebami klienta,
- optymalizacja bazy danych,
- instalacja, konfiguracja programów,
- migracja danych do programu mMedica,
- aktualizacja programu mMedica,
- doradztwo w doborze sprzętu i oprogramowania,
- nadzór nad sprzętem informatycznym i siecią komputerową,
- pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów,
- zabezpieczenie antywirusowe i firewalle,
- archiwizowanie i przywracanie danych,
- naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna sprzętu,
- konserwacja sprzętu komputerowego,
- helpdesk - wsparcie użytkowników,
- zdalna pomoc
Pakiet złoty ( do 16 godzin w miesiącu ) polecany dla dużych firm
- przygotowywanie ofert konkursowych w ramach kontraktowania z NFZ,
- obsługa portali internetowych (SIMP, Portal Świadczeniodawcy, SHOI),
- wdrożenie elektronicznej dokumentacji medycznej EDM,
- opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa,
-
rozliczenia z NFZ (eksport i odbiór wiadomości, kolejki oczekujących, generowanie rachunków, tworzenie inny sprawozdań związanych z realizacją umowy),
-
tworzenie i aktualizacja serwisów www,
-
zarządzanie kontami mailowymi,
-
promocja w internecie,
-
szkolenia z zakresu obsługi komputera, zmian w oprogramowaniu i sposobów rozliczeń z NFZ,
-
przygotowywanie dowolnych raportów zgodnie z potrzebami klienta,
-
optymalizacja bazy danych,
-
instalacja, konfiguracja programów,
-
migracja danych do programu mMedica,
-
aktualizacja programu mMedica,
-
doradztwo w doborze sprzętu i oprogramowania,
-
nadzór nad sprzętem informatycznym i siecią komputerową,
-
pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów,
-
zabezpieczenie antywirusowe i firewalle,
-
archiwizowanie i przywracanie danych,
-
naprawa gwarancyjna i pogwarancyjna sprzętu,
- konserwacja sprzętu komputerowego,
- helpdesk - wsparcie użytkowników,
- zdalna pomoc
|